«Bai irakasleontzat eta bai ikasleentzat, teknologia berriak oso tresna baliagarriak dira hezkuntza sisteman». Bartzelonako Unibertsitateko irakasle Pere Marquesek Eskola 2.0 egitasmoaren garrantzia azpimarratu du, EHUko Udako Ikastaroetan atzo emandako hitzaldian: «Informazioaren eta komunikazioaren teknologiek lagundu egiten dute eskola porrotari aurre egiten». Ikasleei baliabide horiek modu «kritikoan eta arduratsuan» erabiltzen irakatsi behar zaiela azaldu du, eta irakasleei behar bezalako prestakuntza «teknologikoa eta pedagogikoa» eman behar zaiela. «Alferrik da ikasgelan arbel digital bat edo dokumentuen irakurgailuak jartzea, irakasleek horiek nola erabili ez badakite. Prestakuntza horren ardura, ikastetxe publikoetan, administrazioarena da».
Hezkuntzarako teknologian aditua da Marques, eta hainbat arrazoi aipatu ditu irakaskuntzan informazioaren teknologiak erabiltzeko. Hala, gogorarazi du egungo ikasleek gaztetxoak direnetik dutela harremana teknologia berriekin: Internet, sakelako telefonoak... «Primeran moldatzen dira programak jaisten edo sare sozialetan, adibidez. Baina ez dakite baliabide teknologiko horiek behar bezala erabiltzen. Guk horretan irakatsi behar diegu. Nolabait, haien gidariak izan behar dugu mundu birtual horretan».
Hezkuntzarako teknologian aditua da Marques, eta hainbat arrazoi aipatu ditu irakaskuntzan informazioaren teknologiak erabiltzeko. Hala, gogorarazi du egungo ikasleek gaztetxoak direnetik dutela harremana teknologia berriekin: Internet, sakelako telefonoak... «Primeran moldatzen dira programak jaisten edo sare sozialetan, adibidez. Baina ez dakite baliabide teknologiko horiek behar bezala erabiltzen. Guk horretan irakatsi behar diegu. Nolabait, haien gidariak izan behar dugu mundu birtual horretan».
[...]
No hay comentarios:
Publicar un comentario